لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی وزارت بهداشت و مدیر طرح

لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی وزارت بهداشت و مدیر طرح
تاريخ:چهارم آذر 1398 ساعت 15:27   |   کد : 74   |   مشاهده: 3747

پیرو نامه شماره 981209 مورخ 98/09/04، آقای مهندس جاوید(مدیر طرح دفاتر خدمات سلامت) لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی مربوط به طرح دفاتر خدمات سلامت توسط مدیران دفاتر خدمات سلامت، مسئولین فنی و ممیزان بهداشتی را مطرح کردند. در این نامه بیان شده است که عدم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی از مصادیق تخلف عمومی بوده که موجب ابطال پروانه فعالیت دفتر شده و به لحاظ جنبه عمومی تخلف، مراتب قابل پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح قضایی نیز خواهد بود. متن این نامه به شرح ذیل است:

مدیر محترم دفتر خدمات سلامت
موضوع: لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی وزارت بهداشت و مدیر طرح

احتراماً بدینوسیله به استحضار می‌رساند توسعه و تثبیت طرح دفاتر خدمات سلامت در کشور درحال حاضر از مهم‌ترین اولویتهای وزارت بهداشت می‌باشد. لذا رعایت کلیه آئین‌نامه‌ها و قوانین حاکم بر این طرح از طرف مدیران دفاتر، مسئولین فنی و ممیزان بهداشتی بیش از پیش دارای اهمیت بوده و مورد توجه دانشگاه‌های علوم پزشکی، دستگاه‌های نظارتی و مدیر طرح می‌باشد.
بدیهی است رعایت موارد ذیل مورد تأکید موکد می‌باشد و عدم رعایت آن از مصادیق تخلف عمومی بوده که موجب ابطال پروانه فعالیت دفتر شده و به لحاظ جنبه عمومی تخلف، مراتب قابل پیگیری از طریق مراجع ذیصلاح قضایی نیز خواهد بود.
1- عدم دریافت مستقیم وجه از واحدهای صنفی به عناوین مختلف: چاپ استیکر، فروش اقلام تبلیغاتی، خدمات خارج از چارچوب آئین‌نامه دفاتر خدمات سلامت و غیره
2- پرداخت فیش‌های مربوط به خدمات از طریق شناسه قبض و شناسه پرداخت
3- پرداخت هزینه ممیزی توسط متصدی واحد صنفی از طریق قبض صادر شده سامانه مدیریت دفاتر خدمات سلامت
4- رعایت فواصل زمانی بازدیدها براساس جدول تواتر
5- تقسیط هزینه بازدید یکساله ممیزی و دریافت وجه آن به صورت اقساط و دریافت وجه اقساط در سررسید قبوض، مطابق با قوانین و ضوابط ابلاغی وزارت بهداشت.

جهت مشاهده این نامه بر روی تصویر نامه در پایین صفحه کلیک کنید.

https://www.mobiniranian.ir/News//74
Share

لزوم رعایت دستورالعمل‌ها و قوانین ابلاغی وزارت بهداشت و مدیر طرح
آدرس ايميل شما:
آدرس ايميل دريافت کنندگان
 



ارتباط با ما
آدرس: میدان آرژانتین، خیابان بخارست، کوچه ششم پلاک 5 ، طبقه اول تلفن:  02191071170ایمیل: info@mobiniranian.ir